kit ambreiaj skoda octavia 1.9 tdi
  • Cat m-ar costa un kit ambreaj pt SOT 1.9 tdi 66kw are cineva idee?
  • cauta pe autokarma
  • cu volanta te duce la 1675 ron (la wolksparts), iar fara volanta mult mai ieftin, vre-o 5,6 milioane
    + vre-o 3,5 mil manopera.
  • stie cineva simptomele cand se strica ambreiajul
  • nu am mai facut comparatia cu autokarma, dar sigur eu le-am luat in decembrie fara volanta de la Volksparts(kit cu rulment, placa si disc) cu 4,5 mil. a meritat.
    simptome.... se pasa ambreiajul... fffff usor dar fara sa se intample nimic, pornesti motorul si nu poti sa bagi in nicio viteza. sau e intr-a-intaia si la pornire pleaca masina, desi ai apasat ambreiajul... daca e pe duca... atunci cand accelerezi si mai ai o panta sau ai greutate nu mai dezvolta viteza dorita, motorul doar turandu-se, fara sa transmita puterea la roti
  • e necesar sa schimbi si volanta cand schimbi ambreiajul sau face parte din tot acest "kit"
  • e bine cand scrii sa pui si semnul intrebarii. scuze ca spun asta ( "?" cam asa arata). pt ca lume care ar dori sa te ajute s-ar putea sa aiba intentia sa creda ca e un sfat, nicidecum o intrebare!
    acum... dupa cum am scris in kit intra ce am precizat. DECI FARA VOLANTA! cand am fost la volksparts am aflat ca, atunci (prin dec 08), un kit cu volata era vreo 18 mil si DOAR volanta era vreo 17mil!!!!!!!!!!!!!!
  • tocmai de semnul ? te ai luat.?uita-te ce e prin jur si apoi o sa-mi dai dreptate.nu era mai simplu sa raspunzi decat sa filozofezi?
  • da fara volanta ce nu merge masina? atitea mofturi...
  • Masina (SOT) nu merge fara volanta...supernova cred ca merge.
  • da asa e...de asta si o mai pastrez...e mai ieftina la intretinere..
  • Spala-te cu ea pe cap!


    PS: Scuzati off-topicul dar incepe sa ma exaspereze.
  • mergi in concediu si iti va trece exasperarea!!!!!!!!!!!!! cred ca e din cauza caldurii...o sa o tina asa pina simbata..ai mare grija!
  • Observ cu surprindere ca acest(aceasta) cretin(a) a devenit cel mai activ membru al forumului. Asta chiar spune multe........
  • exact! nu marca unei masini conteaza ci spiritul si sufletul unei persoane!
  • eu am ars ambreaj anul trecut ..am ramas impotmolit si cum eram singur i-am tot dat pana a iesit fum din el ... in fine m-a tinut pana saptamana trecuta cand nu m-a mai lasat sa bag in viteza si a trebuit sa duc masina la service ..Va pot spune ca sunt in spania si pentru un kit complet cu volanta si tot mi-au luat 825 de euro si mana de lucru 252 euro ... in total 1077 euro ! ...buna invatatura de minte mi-am luat ...
  • cand schimbam kit de ambreiaj neaparat trebuie schimbata si volanta ? deja am 256.000 km
  • la km aia iti recomand sa schimbi si volanta.
  • E recomandat ca la 2 schimburi de kit ambreaj sa schimbi si volanta. Dar la 256.000 km schimb-o neaparat!!
  • Bine v-am gasit in club.
    Am un SOT Sport si la 21000 km sunt nevoit sa schimb kitul de ambreiaj. Explicati-mi va rog cum este posibil si din ce cauza, daca am rulat doar prin oras? La reprezentanta mi-au spus ca "folosire neadecvata al autovehiculului si nu intra in garantie". Dar oare ce intra in garantie la un eveniment neplacut?
  • eu la supernova mea ce are la bord 145 mii nu am schimbat nimic!!!!!!!!!!!!!!!!1 e clar ai nimerit un jaf!!!!!!!!
  • peste 5000km schimbi toata masina.
  • salut. sunt posesor de SOT 1,9 tdi de 10 zile si sunt f multumit de ea. aici nu depinde de masina, ci de sofer. Cand am avut prima masina am schimbat kit ambreiaj de 3 ori intr-un an. si in urmatorii 5 nu am mai avut probleme :) am invatat sa nu il mai distrug. depinde cum ai condus masina prin oras. am inteles de la cineva ca SOT are un abreiaj mai deosebit si daca ai un stil de a conduce mai agresiv risti sa cada. acum nu jtiu cat e de adevarat.
  • nu e mai deosebit insa piesele sunt din ce in ce mai proaste si asta e valabil si la alte marci....
  • Ambreajul "deosebit" de cate pomenesti e un abreaj DMF ( double mass flyweel ) ( adica are volanta cu masa dubla ) , si este in prezent folosit de cam toate masinile din grupul VAG , precum si de bmw, ford , etc. Deci nu e asa deosebit , singura chestie e ca reduce vibratiile de la motorul diesel.
    Foarte multi considera ca trecerea de la SMF ( volanta simpla) la DMF nu a fost o strategie prea inteligenta din partea VAG tocmai pt faptul ca DMF nu e asa fiabil ca SMF.
    Personal si eu am fost indecis cand a trebuit sa schimb kitul de ambreaj. Pana la urma am ales DMF ( ambreaj mai rafinat , dar cu costuri mai mari si fiabilitate mai redusa decat SMF.
    Oricum , ai dreptate, stilul de condus si grija fata de fier , primeaza....
  • am o SOT 1.9 TDI 66 kw ALH si 159.000 km mie imi patineaza ambreajul ... trebuie sa schimb si volanta neaparat ?
  • am gasit pe autokarma * placa + disc + rulment
    * versiune SACHS pret 600 lei [6 milioane] e bine sau ....
  • era cel mai ieftin :D
  • e bine da e indicat sa schimbi si volanta..mai ales ca l-ai patinat deja..in mod sigur are urme acum pe ea!
  • schimba masina
  • vorbiti ba agareilor?
  • ne vedem la academie dupa statuie sa va dau m***e
  • De unde esti mai repetentule?
  • salut...am si eu o intrebare...cand apas ambreiajul imi tremura pedala si se aude un trancanit ushor la motor...ambreiajul nu patineaza nici la fortzare majora, masina are 190 d mii d km, nu am schimbat nimic la ea pana akm decat uleiul,filtrele...si distributia de 2 ori.... cam ce ar putea sa fie ???
  • deja 190 mii e mult pentru un ambreiaj sa te astepti la un kit de schimbat!
  • tremurul in pedala e normal, cat depsre trancanit nu stiu.

    Daca nu patineaza nu e nici un fel de problema la ambreiaj.
  • Tremuratul e din volanta! Banuiesc ca ai diesel , iar la diesel ai volanta DMF( volanta cu masa dubla). S-au bulit arcurile din acesta si nu mai ai ce face.
    O sa tremure din ce in ce mai tare pana o sa fii nevoit sa-l schimbi.( 5.000-15.000 km in functie de stilul de mers).
  • de schimbat o sa ai tot kitul..oricum sa stii ca deja 190 ooo km e mult mai ales daca ai facut astia in oras. cind iei masina de la nemti sa spunem si a fost rulata pe autostrazi si in general in afara ,acesti km inca nu sunt multi poti sa mai mergi aici inca 100 ooo.
  • multumesc baieti ... da radw masina este diesel 1.9 iar km astia i`am facut majoritatea in oras...deci mai bine schimb tot kitul de ambreiaj akm decat sa ma trezesc ca ma lasa deodata cine stie p unde...deci trebuie sa schimb si volanta?...k sa stiu la ce suma ma astept ... cam cat m`ar costa toata chestia asta cu mana de lucru cu tot??..
  • Neaparat schimbi si volanta. Doar ai probleme cu volanta nu?, nu cu ambreajul. Te duce la vre-o 2000 ron.cu tot cu manopera.
  • salut sunt nou pe forum ...am si eu o skoda octavia 4x4 tdi pd din 2004 motorina 6 trepte...am probleme cu ambreajul,knd bag in viteza imi agata in treapta 1 3 si in marsalier...kteodata cu ambreajul calcat la blana si in treapta 1 imi pleak dupa loc fara sa acelerez sau sa ii dau drumu la ambreaj iar dak vreau sa o scot din viteza trebuie sa trag k nebunu de schimbator sa o scot pe liber...dak imi poate da cineva un sfat ar fi de mare folos sau ce se intampla cu ea...jorg3_m1r1tza id mesenger masina are 145000 km nu am avut probleme cu ea pana in momentul de fata...va multumesc pentru intelegere.salut
  • salutare, daca patineaza in treapta 3 doar cate odata poate sa fi cazut ambreiajul ?,
    am 1,9 Alh resoftat de vreo 9000 de km si acum am 163.000, oare trebuie schimbata si volanta?!
    Mersi!
  • normal ca trebuie sa o schimbi..mai ales la km astia!
  • ...daca zici ca iti patineaza in treapta 3, clar ca trebuie schimbat ambreiajul (disc, placa si rulment)

    Volanta nu trebuie neaparat schimbata, numai daca are urme pe ea sau daca motorul trepideaza tare la relanti.


    Iti recomand un kit de ambreiaj ce rezista la cuplu mai mare.
  • recomanda! care e ala?
  • si care ar fi ala?
  • vezi asta,este de G4 1.9TDI (acelasi cu SOT) :

    http://www.volksparts.ro/index.php?limba=ron&cale=article&pagina=&operatie=&continut=html&articol=143&lssr=0&lshmr=25

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!