mi se aprinde beculetul rosu la ulei
  • salut! Am si eu o problema cu o skoda octavia 1 .... Recent mi sa spart baia de ulei la masina si am fost la service sa imi puna alta...pana aici totul e bine. Am luat masina din service si dupa c am mai mers cativa Km,adik din pantelimon pana in vitan mi sa aprins becul rosu de la ulei. Am constatat k dupa c motorul se incalzeste mi se aprinde acel bec.... Ce e de facut in acest caz...astept parerile voastre
  • ai verificat nivelul la ulei?
  • verifica uleiul ... daca baia de ulei nu curge ... se poate sa fie uleiu prost si sa nu face presiune calumea ... !!! sau pur si simplu sa se fi stricat si sonda intre timp !!!
  • nu curge nimic...doar ca atunci knd merg mai multi km imi apare beculetul de la ulei care se stinge si se aprinde
  • uleiul l-am verificat si am prea mult adik trece cu mult peste semn....poate fii si asta problema..?
  • pai e posibil ca atunci cind ai spart baia de ulei sa se fi dus si garnitura de chiulasa..de asta ai si nivelul ridicat de ulei acum! ai antigelul la semn in vas? oricum daca dupa ce ai spart baia motorul a mers putin fara ulei e clar ca a fost afectat ceva in el!
  • e nasol daca ai mult peste nivel ... face presiune prea mare dupa aia ... aaa ... cum e uleiu ... ti se pare ca e foarte subtzire ... apos asa ... apa cum e ... curata/murdara ... iti consuma apa din vasul de expansiune !!! incearca sa scotzi uleiul care e in plus ... trage cu un furtun ceva din ea ... vezi ca mai sunt ateliere dastea care au ca o pompa si se baga in joja si iti trage ulei din ea afara ... si o pui la nivel si vezi apoi ce se mai intampla !!! mult succes !!!
  • -Becul rosu la vulei se aprinde atunci cand nu mai este presiune in circuitul uleiului, el se aprinde sub 0.8bari;
    -Daca intra apa in ulei uleiul devine albicios, laptos;
    Atunci cand ai avut baia fisurata ai mers fara ulei? Adica cu becul acele rosu aprins? Cred ca nu:) pt ca daca mergeai incepea sa bata urat.
    Daca are probleme cu presiunea se aprinde becul rosu la ulei doar la relanti atunci cand e motorul cald, ar fii bine sa schimbi uleiul si sa vezi ce se intampla, se schimba ff repede, te bagi sub masina cu o cheie de 19 si desfaci busonul de la baia de ulei, dupa ce il golesti, pui ulei nou si schimba si filtrul pt ca daca ai completata cu uleiuri diferite se poate sa fie imbacsit filtrul de ulei.

    Multa bafta:)
  • am dus-o la service si am presiunea la ulei sub 0.8 bari adik vreao 0.5 bari....acuma ei imi zic k am arborele cotit varza si cuzinetii praf dar mie masina imi merge perfect k in prima zii nu are nici o problema doar k mi se aprinde beculetul de ulei knd motorul este cald
  • pai nu e bine sa mergi cu el aprins de loc orice indicator rosu este automat stop, iar indicatorii de culoare calbena sunt de atentionare la sofer, ii zice sa umble intr-un anumit loc sau are ceva suplat, la tine e groasa treaba, inainte sa schgimbi baia facea asa ceva, ai stat langa baietii in service cand au schimbat baia sau ti-au schimbat si cuzinetii de la manetoane? Nu mai nerge cu ea asa ca risti sa gripezi motorul sau sa inceapa sa bata urat de tot, incearca sa schimbi cuzinetii la manetoane, daca ai luat masina de noua sunt standard, te poti duce cu talonul sa-i comanzi dar mai intai de toate incearca sa schimbi filtrul de ulei sa nu fie inbaxit.

    respect
  • daca a mers motorul citeva minute fara ulei e normal ca a afectat arborele si cuzinetii.. tu cind ai spart baia de ulei ti-ai dat seama imediat si ai oprit motorul? sau numai cind s-a aprins becul rosu?
  • Daca mai mergi asa o sa strici si axa cu came,turbo pentru ca uleiul fara presiune nu mai urca pana la ele
  • Salut! Am o SOT 1.9 TDI, motor AXR-101 CP PD, am verificat nivelul uleiului din motor, este undeva la mijloc intre minim si maxim, este cumva vreo problema, va rog frumos sa ma lamuriti si pe mine cineva, daca cumva trebuie completat nu stiu care marca de ulei este mai potrivita (Castrol GTD Magnatec 5W-40, Mobil 1,5W40 Special V Full Syntetic, Castrol Edge TD 5W40 VW505 01), masina este noua, aproximativ 1600 km parcursi si are ulei de fabrica. Multumesc anicipat!!!
  • DACA MASINA ESTE NOUA CEL MAI BINE AR FI SA MERGI LA REPREZENTANTA SI SA LE EXPLICI LOR PROBLEMA.
    EI STIU SI CE FEL DE ULEI AI IN MOTOR.
    AI VREUN BEC APRINS IN BORD?
    IN GENERAL CAND NIVELUL LA ULEI SCADE SE APRINDE INTAI UN MARTOR PORTOCALIU IN BORD ATUNCI AR TREBUI COMPLETAT. DACA SE APRINDE ACELASI MARTOR DAR DE CULOARE ROSIE TRE SA OPRESTI MOTORUL
    IMEDIAT.
    DAR CEL MAI BINE MERGI IN REPREZENTANTA PT CA MASINA E NOUA SI ESTE IN GARANTIE
  • Mersi frumos! Pana acum nu s-a aprins becul si sper sa nu se aprinda nici pe viitor, dar, stii cum e, intotdeauna este bine sa fii prevazator. Am citit pe forum si mai stiu si de la niste prieteni ca SOT 1.9 TDI in primii 1500-2000 km consuma mai mult ulei, din aceasta cauza am si formulat intrebarea. Problema este daca pot completa cu alt ulei decat cel de fabrica pana ajung la revizie in cazul in care nivelul din joja ajunge la minim, si ce marca de ulei ar fi mai potrivita.
  • trebuie sa fie acelasi ulei neaparat ! altfel o sa iti faca spuma in motor si nu e bine ...
  • Mersi! Cred ca cel mai indicat ar fi sa ma duc la dealer, asta in cazul in care scade la minim, deocamdata nivelul este intre minim si maxim, nu stiu sigur daca este vreo problema.
  • Sot sport-ul meu are 3600km si nivelul uleiului este cam la limita, mentionez ca merg mai sportiv si va trebui sa ma duc la reprezentanta sa intreb cu ce tip de ulei sa completez. am vrut sa iau mobil1, da cand am citit topicul anterior m-am linistit si trec pe la reprezentanta.
  • alege norma 505.01 pt motoare pd
  • Salut B-93-NKI.Eu am o SOT din septembrie 2009, motor AXR, pana acum am vreo 4500 km, merg destul de normal cu ea, cand e cald motorul schimb la 2800-3000, la drum lung mai schimb pe la 3500, pana acum nivelul uleiului este aproape de jumatatea portiunii hasurate.
    Referitor la ce marca de ulei sa pui, am gasit intr-o seara in carrefour un mobil1 synt 5W30 pentru 505.01, dar inca nu am completat deloc.Zilele trecute am vazut ca au bagat si castrol edge 5W40 505.01.
    Pentru completat, am vb cu un amic, care e si consilier vanzari la Skoda si mi-a zis ca sa completez doar atunci cand nivelul este unde se termina portiunea hasurata de pe joja.
    Merge si 5W30, dar neaparat sa fie pentru 505.01 deci pentru motor PD
  • Din cate stiu eu s-a mai discutat sub asta in alte topicuri , da este foarte bun uleiul cu acea specificatie. Ca idee cred ca nu ar fi rau sa se consulte manualul masinii, vezi intervalul de service
  • Din cate am inteles, 5W30 nu stiu sigur acum, parca imi spunea ca il consuma mai repede.
    Cel 5W40 ar fi mai recomandat, cred ca din cauza indicelui de vascozitate mai ridicat la cald decat 5W30.
  • eu am 1,6 mpi ce fel de ulei trebuie pus? pana acum am fost la o revizie. ma rog nu eu taicamiu si nu stiu ce ulei sa pun daca e sa se intample ceva
  • consulta caietul de revizii acolo ai scris intrevalyl de km si ce ulei are pus
  • sau cauta pe forum s-a mai discutat.
    alexino 5W30 este excelent, 5w40 e f. bun
  • masina este noua aproape 9000 km. si am mai citit pe forum ca uleiurile difera la astea mai noi decat la cele mai vechi
  • da difera deoarece astea noi au motoare pompe-duse si au nevoie de uleiuri cu o anumita specificatie,cele mai vechi merg cu un ulei usor inferior sau cele pentru "astea mai noi"
    Cauta in forum si vei gasi uleiurile cu specificatie necesare
  • sal, eu la 1.4 16w am pus la reprezentanta skoda mobil 0w30

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!