Reparat/Curatat Turbina
  • Salut,

    Stie cineva unde se poate repara/curata o turbina in Brasov? Multumesc anticipat pentru ajutor.
  • Pornesti masina, te duci pe autostrada, si mergi vreo 5 km cu ea turata la maxim
  • Salut! Incearca Bosch Car Service ADCIEL Zarnesti. Fac treaba buna baietii. Informatii gasesti pe www.adciel.ro. Succes!
  • in cate turatii se activeaza turbina ?
  • si eu am aceeasi intrebare la ce turatie intra turbina la benzina 1.8 T 20V ?
    si la motorina 1.9 TDI ?
  • la 1.9 cred ca de la 3500 ca la 3000 rmp nu mi`a intrat mie:|.......la 1.8 nu stiu
    dar totusi chiar sunt si eu curios la ce turatie intra turbina(comparativ intre cele doua motorizari)
  • Numai pt 1,9 tdi. Turbina se invarte la orice turatie a motorului, chiar si la relanti.
    Ea incepe sa functioneze eficient de la 1900 pana pe la 3500 rpm. De la 3500 in sus vanele geometriei variabile se
    ”inchid” pentru se evita ”overboost” , adica suprasarcina de presiune....de aceea motorul parca pierde putere. Nu este recomandat sa se accelereze la maxim sub 1900 de ture pt a evita efectul ”surge”. Mai multe detalii pe topicul TOTUL DESPRE DIESEL.
  • ce presiune (bar) are turbina de pe motorul 1.9 TDI 110cp ASV ?
  • am blocul cu supape sau.... capsula cu supapele ramse deschise, deci blocate! ce fac? am inteles ca si astea costa 6 mil? si manopera... :(.... ce ma sfatuiti???
  • Ba baeti....pina nu mergeti la service si o puneti p kalk nu stiti nik.... Am avut si eu o prblema de gen.. Apasam pedala la fund...si degeaba........ Am fost la un service la mine in BT da nu mau konvins, asa miau zis si mie....TURBINA... Dar am fo la SV la Adria(Bosch Service) Problema e simpla....CAPSULA PNEUMATICA care face presiunea turbinei era sparta.....Akuma e o problema......Piesa asta nu o gasesti oriunde...si nu vine k piesa de skimb.... Deci..... vedeti voi
  • Pe langa Skoda am un Passat 1.9TDI 74kw(101CP) si se manifesta turbina ceva de genul: treptele de viteza 1 si 2 se tureaza pana la maxim fara nici o problema, incepand cu treapta a 3-a, in jurul a 3000 rpm se simte cum da usor in nas apoi nu se mai tureaza nici daca-i amesteci motorina cu aghiazma. In treapta a5-a, se manifesta in acelasi mod pe la 110Km/h. Asta nu se intampla de fiecare data, are momente cand merge foarte bine si fuge pana la 210 lejer, in schimb daca o turezi mai brusc, hop... da in nas si sta cuminte... are ineva vre-o solutie? La reprezentanta Skoda unde i-am facut tester, au scris pe diagnoza cu majuscule "NECESITA SCHIMBARE TURBINA".....
  • nu stiu sigur...are turbina cu geometrie variabila?

    ...daca da, ii poate fi blocata/infundata.

    Cauta un service bun (nu oarecare), care sa-ti dea turbina jos si sa vada ce e cu ea.
  • merge schimbat o turbina de pe un motor de 1.9tdi 110cp cu una de pe un motor de 1.9tdi 150cp?
  • se pare k nu sta nimeni pe forumul asta!!!!
  • pai poate lumea mai si munceste...in principiu eu nu cred ca merge
  • In principiu merge, dar investitiile sunt foarte mari. Pe langa turbina trebuie sa schimbi conducte, intercooler, geometrie variabila, valva EGR(cred). In plus computerul motorului trebuie resoftat cu noile valori. Fara vre-o 2500 de euro nu cred ca scapi (piesele+motor dat jos). In plus iti trebuie un dinamometu pentru a afla valorile noi de putere si cuplu...in romania nu cred ca exista asa ceva.
    Iti recomand un chiptuning la o firma de incredere sau o alta masina! Salutari!
  • chestia este k eu nu vreau sa capat putere sau nu stiu ce! a mea este stricata si am gasit o turbina de pe un motor de pe 1.9 150 cp si eram curios dk merge sa o pun pe motorul meu fara alte complicatii!!!

    PS: antonio eu credeam k m sunt persoane kre au acces la PC la locul de munk!!
  • vladimir, eu cred ca merge, poate cu mici modificari. conductele trebuie sa se potriveasca, intercoolerul nu trebuie schimbat, de egr nu se pune problema (nu se schimba nici galeria de evacuare nici cea de admisie).

    o sa mearga si fara resoftare, dar numai cu un soft bun o sa poti profita de ea.

    la costuri, soft + montaj 600-700 euro din care 300-400euro este softul, depinde unde il faci.

    eu am pe alh-ul meu turbina de pe A5 2.7TDI , si a necesitat mai multe modificari (oricum proiectul nu este inca terminat).
  • daca vrei mai multe detalii, yahooID: grigoregtc
  • *TOUR2006* Treaba la tine e aceeasi cum am patit si eu...si mie mia scris la fel "TREBUIE SKIMBATA TURBINA". Inainte de a face asa ceva mai mergi la vreun service...mai kalumea si kompara. De exemplu: Unde am fost eu in Suceava, sint 2 Axxx Dxxxx SKODA(una unde livreaza Skoda are si service dar baetii habar nu au;si Axxx Bxxxx Service unde baetii sunt meseriasi) Asa mi sa zis si mie prima oara...TREBUIE SKIMBATA TURBINA...dar nu a fost asta. Si mie imi facea la fel:cum apasam pedala, cum pika in nas...si asta doar din a 3A in sus.
    NU DA BANI DEGEABA.
    Mai kunosk prieteni care au mai avut belele cu masinile inaintea sarbatorilor, erau probleme mici dar care mecanicii...in foamea lor de bani pt sarbatori ai jecmaneau.
  • bine BALANEL dar care a fost problema ta pana la urma?
  • pentru service la turbine si log-uri in mers sa vedeti cum stati la presiune,va recomand-ciprian-0766339046.baiatul chiar stie ce face.masina mea si a tatalui meu,plus alti prieteni au trecut prin mainile lui si toata lumea este multumita
  • Problema era o piesa de la turbina...Capsula pneumatica(park asa) Aia face presiunea in turbina, era sparta si baga prea mult aer...astfel k oprea turbina. Asta a fost problema.
  • Salut baieti, va deranjez si eu cu o intrebare:

    Ieri serara am sesizat un zgomot, care se manifesta ca un suierat(eu cred ca mai mult ca sigur e de la turbina, se aude cand accelerez si numai in treapta a 3-a de la 50-55 de km in sus)
    Problema este ca desi am masina de 5-6 luni, pana acum nu l-am mai auzit asa pronuntat sa zic. Pentru a inecerca sa va usurez sarcina de a ma ajuta, in caz ca exista voluntari, va dau urmatoarele detalii:
    - am parcursi 84000km cu masina, din care 8000-9000km parcursi de mine
    - persoana de la care am luat-o o subtura in mod frecvent, adica mergea cu a 5-a la 60
    - cam de 1000-1500 km, citind si ascultand de niste persoane mult mai bine informate decat mine, am inceput sa merg mai turat, cca 3000-3500 rpm, si cel putin o data pe zi ii dau si un 4000 rpm, unde inainte schimbam la 2200-2500 nu depaseam.

    E posibil ca acest suierat de fapt sa fie normal, si asta sa fie un mod in care ma anunta masina, ca turbina functioneaza in prametrii optimi?
    Ma gandesc ca datorita schimbarii stilului de condus, s-a curatat si turbina de tot praful ala si funingina care se aduna in ea, si acum incepe sa-si faca treaba cum trebuie. Mentionez ca nu mi se parea ca masina nu ar trage, dar ce-i drept parca de la un timp e mai fasneata.(tdi 101 cp, axr - cred)
    Va rog mult nu ma ocoliti si spuneti-mi si mie care este parerea voastra de cunoscatori, poate ma scutiti de un drum la service
    Cu respect, Andrei
  • 1. S-ar putea ca turbina sa-si fi "dat drumul" mai bine, deci suieratul sa fie normal.

    2. Se poate sa fie infundata/blocata si sa bage mult aer, chiar daca nu e nevoie.


    Poti stii doar daca incerci sa-i dai talpa pana-n 160 sau mai mult, iar daca la 120-130 se plafoneaza si nu mai creste deloc, atunci e clar blocata. Ai grija unde si cum ii dai!
  • Eu zic ca un test vag com , in care sa vezi parametri de functionare ai turbinei, te va lamurii asupra problemei tale. Dar daca zici ca masina trage bine, atunci cred ca tu ai readus- la viata
  • Multumesc pentru rapiditate:)
    @b64and - cand bag a 5-a la 120, se simte ca pierde putina vlaga(ma gandesc ca e rezistenta aerului crescuta si ...stiti mai bine), ma gandesc ca e normal,adica nu mai trage asa bine, dar trece de 130, urca constant in urma unei exprimari mai bune, nu s-ar simti o pierdere a puterii.
    @jason - ai idee cam cat m-ar costa un test vag com, nu de alta dar cam orice operatie lamasina o suport eu,si cu criza asta, nu prea mai merge cu proiectarea, asa cam sunt f.atent cu banii. Un pret estimativ pentru constatare.
    Multumesc
  • nu cred ca se opune rezistenta aerului.

    A mea, de cand pornesc si pana pe la 170 se duce fara ezitari. E 1.9TDI de 110cp, dar nu e mare diferenta.


    Mie mi-a fost blocata geometria variabila pe boost maxim (presiune maxima) si baga aer mai mult de cat avea motorul nevoie si mi-au puscat niste garnituri si niste vacuum-uri si scapa aer, iar dupa 120-130 nu mai crestea si eram in blana cu ea.

    Am fost la reprezentanta si au pus-o pe tester si avea o eroare de la turbina, cum ca era in Over Boost Sporadic. Automat m-au intrebat daca are pierderi de putere si le-am expilcat treaba cu 120-130, iar acestia erau familiarizati cu problema. Mi-au curatat turbina, au schimbat garniturile si ohr-ingurile si a fost OK. M-a costat 500RON toata treaba.

    Asa ca cel mai bine e sa mergi sa o puna pe tester (30RON verificarea) si vei fi sigur daca are vreo problema sau nu.
  • Testarea pt boostul turbinei se face in mers, nu in garaj. Cu ambreiajul cum stai?
  • Multumesc, o sa trag o fuga. Imi puteti recomanda un service in Bucuresti?
    @Jasson - in ce sens cum stau cu ambreiajul, nu patineaza daca la asta te referi?
    Andutzu1907@yahoo.com - id in caz ca exista lucruri ce nu pot fi postate aici(adrese, nume, etc...)
    Multumesc
  • Bosch car service, ( ARRAS AUTO Str. Valea Cascadelor 3-5; Tel: (021) 493 44 50 )
    http://www.bosch-romania.ro/products/BoschCarService/Servicii.htm
  • Multumesc, acum dau o fuga la baieti.salut
  • Jasson am fost la arras. Baietii mi-au spus ca nu fac testul cu vag com, au ei un aparat de la bosch, si ei cu ala fac, ma rog mi-au explicat ca vag com-ul este aparatul original de la vw .... si mi-au zis ceva de genul ca la ei costa 65 de lei. Acum nu stiu daca e mult-putin , nu ma pricep, dar cred ca ma duc joi, sa scap de orice grija.
    Daca esti din Bucuresti poate ne putem intalni, sa facem o tura,sa imi zici si tu ce parere ai, ca oricum asmai avea eu si niste intrebari...e o idee, nu te supara. Salut
  • Pe topicul de chip tuning zicea cineva ca face in Bucuresti diagnoze cu VAG-COM-ul original. Daca faci, da-ne si noua de stire ce si cum, as fi si eu interesat.
  • Am luat legatura cu Doru - NSD (un om deosebit de politicos si amabil) si ma vad vineri cu el sa facem un test vag com.Va tin la curent. Numai bine
  • Salutare,
    Puteti rezolva problemele turbinei la SC ADCIEL SRL-BOSCH CAR SERVICE. Super atelier, super dotari, super meseriasi. Programarea este binevenita . Costul unei revizii care include demontare, revizie la banc, reglaj si remontare undeva la 350 RON. Nu include eventualele piese care trebuiesc inlocuite. Piesele de schimb le au pe stoc. Informatii pe www.adciel.ro
  • Am si eu o intrebare...am o octavia VRS 1.8T ! e normal sa fluiere putin turbina? in adevaratul sens al cuvantului ! Cel putin asa mi se pare mie ...dar inainte parca nu facea asa ! ! Repet... mi se pare ca inainte nu facea asa ! + ca parca se si simte ca masina nu mai trage cum trebuie si doar putin Carrera 100 ... deci benzina e scoasa din discutie ! :|
  • si pe mine m-ar interesa sa imi reconditionez turbina pentru ca intr-a patra si a cincea la peste 3000 rpm intra in limp si as vrea sa stiu daca si-a facut cineva lucrarea la bosch car service si cat a costat, sau oriunde in alta parte. ce am gasit io pe net ajunge pe la 800 de lei.
  • In Timisoara, recomand la K-Turbo, strada Islaz Nr.60. Super de treaba mosulica. Pe mine m-a costat 205ron curatatul. Demontatul si remontatul se face la orice service . Deci ideea e ca tre sa te duci cu turbina in brate la om. Lazi tel 0722527357. Recomand
  • stiti cumva daca la turbina face probleme de genul nu trage la turatie mai mare mie in schimb la turatie mica nu are putere cum avea inainte iar cand ajung la 2100 rpm incepe s a rupa pamantul sub roti
    poate stie cineva ce sr fi
    precizez ca nu am timp deloc de masina
    ms mult la cei care ma inteleg
  • mai degraba tu ai probleme cu pompa de motorina mai exact la debit..
  • @andrei ai mai intalnit asa ceva?
    daca da poyi sa ma lamuresti si pe mine ca ma omoara astia de bani deja am cheltuit la reprezentanta vreo 40 milioane si nu am facut nimic
  • pai cum sa dai acesti bani fara sa ai si garantie la lucrare? eu zic ca atunci cind ei pun un diagnostic la defect si raspund pentru el.nu se poate sa spuna ca e pompa de motorina si pe urma daca masina merge la fel de prost sa vina cu ideia turbosuflantei defecte de parca ar lucra la ghici! tu cit ai la bord? o pompa de motorina se defecteaza mult mai greu decit o turbosuflanta, dar asta cu conditia sa fi pus carburant de calitate . ai avut luata din alte surse motorina ?
  • o singura data am bagat vreo 30 litri din alta parte
    am cheltuit bani in sensul ca m-au mintit ca o repara cu 25 milioane si dupa un timp s-au intors ca ma costa 50 mil sa o repare sau sa dau 50 mil plus pompa mea si sa-mi dea una noua si nu am fost de acord
    automat am cheltuit caeva milioane l manopera si apoi au zis ca trebuie schimbat kitul de ambreiaj si mi-au luat o gramada de bani si mi-a bagat cineva ideea in cap ca nu ar fi schimbat
    si traiesc cu impresia asta
  • pai foarterau ca nu ai stat linga ei cind schimbau ceva..la kitul de ambreiaj e posibil sa nu iti fi schimbat volanta aici fac ei magarii.oricum iti spun dupa experienta mea.cind am dat la cheie cu noul kit( inclusiv volanta schimbata)zgomotul era altul la pornire cind actioneaza demarorul volanta..aceasta fiind noua si arcurile perfect tensionate are un zgomot diferit la pornire.
  • reckynu verifica EGR-UL , si eu am cam avut aceasi problema ;am schimbat kit ambreiaj ,am curatat turbina si degeaba. Problema a fost de la acest EGR
  • salut ,referitor la faptul k nu mai trage la o anumita turatie(dadea in nas si nu se mai accelera de loc) am patito si eu, eu am curatat EGR-eul si acum rupe asfaltul indiferent de treapta sau viteza. Daca nu va suparati am si eu o intrebare nu stiu de ce la relantiu se aprinde in bord semnul portocaliu(cu un triunghi sau un A intrun cerc)si imediat porneste acel suierat al turbinei,se pare ca ar porni turbina ,asta dupa ce am spalat motorul(1.9tdi ,81 kw)sa fi luat apa pe la ceva ,Va rog dak nu deranjez spunetimi si mie ce se intimpla,multumesc frumos

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!